Waar kan ik goede microvezeldoekjes kopen?

De doekjes van de action voelen zo raar; heel glad aan de ene kant en stroef aan de andere kant. Wat zijn wel fijne doekjes en niet te duur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

volgens mij heb ik de laatste lichting gehaald bij .....de zeeman. beste tot nu toe, maar kunnen mijn oude doekjes nog niet evenaren (een weet NIET meer waar ik ze gekocht heb.... heel irri!!)

het zijn niet die dikke nare dingen (die hebben ze ook bij de action en vind ik ook 3x niets) maar geloof met een lekker tuttig bloemen patroontje en niet van de grove lussen erin.

maar ja, ligt er idd aan wat je fijn vindt. heb hier een hele kast vol liggen met niet fijne doekjes omdat ik met hetzelfde probleem zit maar gewoon blijf proberen.
....of nemen de stof niet goed op, of ze absorberen voor geen meter, of ze hangen aan mijn handen als deze ruw zijn.

bij de LIDL hebben ze ze ook overigens, en geloof 2 soorten als ik het laatst goed zag. deze zou je ook kunnen proberen misschien?

succes met je missie! mocht ik ondertussen een tip hebben gevondenn meldt ik me weer even ;-)
en als jij DE doekjes hebt gevonden, laat je het dan ook even weten? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ga eens langs bij een opticien meestal geven ze wel gratis omdat hun meek rr ook opstaat heb ik ook gedaan en kreeg het helemaal gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brilpoetsdoekjes zijn wel klein om de ramen mee te zemen, misschien kun je er een creatief patchworkje van maken.
In de supermarkt en dan die van het merk Sorbo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt wilde ik ook adviseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Platje, bedankt.
Ik vind die van de Zeeman wel prettig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt er ook een beetje van af wat jij fijn vindt aan zo'n doekje

Ik had er een paar van de xenos, lekker dun, nee dus ze zijn te dun en daarom rollen ze de hele tijd op, tijdens gebruik en ook en de was, hopeloos dus

Verder heb ik er één in het buitenland gekocht, heerlijk dik dacht ik, maar die is weer te dik, lijkt wel een stuk karton, oprollen doet hij niet maar er mee schoonmaken is ook niet fijn

Dus ik poets nog steeds met (ondertussen oeroude) doekjes van de blokker, gestreept zijn ze en ondertussen verschrikkelijk verschoten maar die zijn nog steeds prettig, ik weet alleen niet of ze nog te koop zijn
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oef ben dus niet de enige met deze tick!
heb een lading in mijn kast liggen maar gebruik altijd de oudste. weet niet meer waar ik ze gekocht hebt dus nu en dan doe ik een poging om weer met een miskoop thuis te komen
(sommigen zijn vreselijk!! die 'haken' aan mijn ruwe werkhanden vast....iehhh!!) ;-))
amigo
12 jaar geleden
o wat een feest van herkenning en ik heb niet eens echt "werkhanden" maar dan haken ze er zo alsmaar aan vast, VRESELIJK gevoel aan mijn poezelige handjes is dat.....
Je weet het vast, maar nooit!! wasverzachter bij de was waarin de microvezeldoekjes zitten doen.
Heb ik laatst voor de 1ste keer in 10 jaar per ongeluk gedaan. Natuurlijk met een nieuw doekje: kun je niet meer gebruiken omdat ie zo glibberig is. (Als vaatdoekje lukt nog net.)

Ik heb laatst de doekjes van de AH ontdekt en die vind ik echt geweldig. Mijn zus trouwens ook. :) Ook doekjes van Action gehad, maar deze zijn echt heel fijn.

De doekjes van de Action die je meer als zeem kunt gebruiken, ik bedoel die zonder lusjes, ze zijn heel zacht, die vind ik daarnaast heel erg prettig om ramen, spiegels en rvs te drogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doekjes van de Jumbo, eigen merk, deze vind ik ontzettend fijn.