Waar kun je zgn hotelhaken kopen?

Ik heb een paar maanden geleden zoiets handigs gezien,
nu kan ik de site ervan nergens meer vinden.
Het gaat hierom: In een hotel zitten haken aan de muur,
die je kan gebruiken als kapstok. Het kamermeisje kan deze haken gebruiken om de punten van het dekbed in te doen, zodat ze heel gemakkelijk het bed weer op kan maken of af kan halen.
Ik zoek het nu voor onze vrienden die een bed and breakfast zijn begonnen, de bedden opmaken zou zo veel handiger kunnen, en je kunt het makkelijker alleen doen.

op internet vond ik wel de zgn 'willem hulp' maar dat is niet wat ik zoek!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het dagelijks wisselen van dekbedovertrekken is zwaar werk. Tipi-2 is dé oplossing! Zonder belasting van het lichaam kan een dekbedovertrek nu zeer eenvoudig gewisseld worden. Letterlijk in ’n handomdraai! Beweeg met de muis over de onderstaande icoontjes om te zien hoe eenvoudig Tipi-2 werkt! En bekijk de video's!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat vinden ze uit he? zo simpel maar toch zo handig.
+1 (promo team?) ;-)) vroeger had ik mijn eigen maniertje bedacht hierop.
dekbedovertrek binnenstebuiten, (zo lag het in de kast dus scheelt een handeling)
van de binnenkant de punten pakken en hiermee de 2 punten van het dekbed vastpakken. de rest van het overtrek naar beden laten zakken en op de 2 punten die ik nog steeds vast had 2 wasknijpers erop zetten. vervolgens bovenaan de trap de hele boel 'uitschudden' (wel voorzichtig, anders vliegen de knijpers om je oren) waarbij ik begon met de punten waar de knijpers aan zaten, en daarna keren en even 'rammelen' aan de onderste 2 punten. heb er alleen niet zo'n mooi filmpje van haha. het klinkt vast onhandig, maar het werkte enorm snel wel na wat handigheid (en niet vergeten de wasknijpers er weer af te halen uiteraard) ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo doe ik het ook,de overtrekken liggen opgevouwen binnenste buiten in mijn kast en bij het verschonen inderdaad de punten pakken en eerst een gedeelte er overheen trekken en dan maar uitslaan dat dekbed,dan komt het geval er ook wel redelijk recht in.