Kan ik een droger op een wasmachine zetten?

Ik weet dat er speciale tussenstukken bestaan om dat te kunnen doen. Maar heeft iemand dit op een andere manier opgelost?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (5)

bij ons op de dierenambu zijn wasmachine zowel als droger continue in gebruik, en de droger staat gewoon op de wasmachine, zonder hulpstukken of wat.
gaat al jaren goed zo.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons op t werk ook
Zolang de wasmachine niet staat te dansen met centrifugeren kan je hem er zo opzetten, eventueel zo'n anti slip matje ertussen. Ik heb het ook jaren zo gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze vorige droger was van hetzelfde merk als de wasmachine, die zaten inderdaad met zo'n tussenstuk aan elkaar. De nieuwe droger is van een ander merk en die paste niet op het tussenstuk. De mensen van de witgoedzaak die 'm kwamen bezorgen hebben het tussenstuk eraf gesloopt (wat nog niet zo gemakkelijk was, die zat er goed op vast) en de droger los op de wasmachine gezet. Dat was volgens hen geen enkel probleem, en hij staat er inderdaad nog precies zo als hij er een paar maanden terug is neergezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan zeker (zoals in de bovenstaande antwoorden).
Zorg alleen wel dat zowel je wasmachine als je droger waterpas staan.
Is dit namelijk niet het geval dan kunnen ze flink tekeer gaan tijdens het centrifugeren en aangezien een droger niet zo zwaar is zou die van de wasmachine af kunnen "wandelen".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben dat gewoon en er is nog nooit iets fout gegaan dus het kan gewoon wij hebben er niks tussen zitten de drooger (zit boven op) trilt soms wel heel erg maar hij blijft gewoon staan