Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe haal ik hondenhaar uit de bekleding van mijn auto?

Mijn honden zitten altijd achter in de achterbak van de auto, en ik heb er 2 terriers bij zitten met wit haar. Die stekelharen. Hoe krijg ik dit snel en handig uit de auto? Het is 1 groot harentapijt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even bij de tips die hier staan: zie bron. Bronnen:
- http://www.goeievraag.nl/vraag/hondenhaar-kleding-kunt-verwijderen.41345

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hondenharen zijn snel en gemakkelijk te verwijderen met een rubberen ramen wisser/trekker of met een paar rubberen handschoenen schuif je ze zo bij elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is dat ik nu spontaan ziek ben, anders was ik dit weekend de koffer ( bak) in gedoken met de raamwisser. Dus volgende week ga ik het eens proberen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beterschap ermee en als het droog niet lukt dan even de wisser of handschoenen wat vochtig maken.

Andere antwoorden (2)

Met een plakroller,maar je hebt ook een speciale stofzuigermond in de handel die voor dierenharen bedoeld zijn en het sneller opzuigt dan een gewone zuigmond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bv het Kruitvat kan je plakrollers kopen waarmee je ove de bekleding gaat.
Met vochtige handen kan je ze ook bij elkaar vegen en natuurlijk stofzuigen.
Leg wat oude lakens of dekens neer om het te voorkomen, doe die met een oude panty in de droger dan zijn er ook al veel haren af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding