All stars zijn prima te wassen,alleen op 60 graden lijkt mij een risico i.v.m. het loslaten van gelijmde delen en stiksels.
Ik heb 2 paar en heb ze al zeker 20 keer gewassen op 30 graden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan heel goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het beter op een lagere temperatuur wassen. Maar in principe kunnen ze niet echt krimpen.

je kunt natuurlijk altijd meer informatie over all stars schoenen kunnen je altijd vinden op onderstaande bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker, hij zal niet krimpen! en ze worden schoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kan ze wassen op 60 graden, maar ik denk ook inderdaad zoals mijn voorganger al zei dat het misschien een risico heeft i.v.m vastgelijmde delen.
Ik heb zelf 2 paar 'All Star' schoenen, maar ik was ze altijd op 30 graden.