Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er blijven resten van mijn badmat op de tegelvloer achter, hoe krijg ik dit er makkelijk af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik heb het toevallig ook pas gehad en heb het met een sopje en een schuursponsje er heel goed af gekregen. ik gebruik blue wonder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De (vermoedelijk) rubberen onderlaag heeft het min of meer begeven. Dit kun je eenvoudig van je badkamervloer afkrijgen met een sopje en een schuursponsje, geen probleem. Maar die mat zal blijven afgeven. Ik raad je af om deze mat nog in de wasmachine te doen want daar kan het materiaal nog verder van gaan loslaten en dat kan in je machine terecht komen.
Die badmat moet je gewoon zo snel mogelijk vervangen, bij de Ikea, Hema of Action kun je voor een zacht prijsje een nieuwe krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met en stomer kun je het er makkelijk af krijgen.
Er zijn ook badmatten te verkrijgen die geen rubberen onderkant hebben.
Ik heb inmiddels alleen maar badmatten zonder rubber onderkant want dit euvel wat jij nu hebt had ik ook bij de voorgaande matten.
Nu is dat verleden tijd gelukkig.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding