ik heb een spijkerbroek gekocht en die heeft een naar luchtje, waarschijnlijk door de wassing, hoe krijg ik die geur weg?

De broek is net nieuw is gewassen en blijft ruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

Week je spijkerbroek een nachtje in azijn, dan wassen volgens het label.
Het luchtje verwijnt en door het azijn blijft de broek ook langer mooi van kleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens ;)"+je

Andere antwoorden (4)

ik zou er een luchi op spuiten of zoiets deo kan ook teminste een ander geurtje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst goed wassen, en een goeie wasverzachter gebruiken. Robijn morgenfris of zoiets.

Suc6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de was altijd doet op 40 graden, kun je het een keertje hoger proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de verf die je ruikt. Door de broek vaak te wassen verdwijnt de vieze geur langzamerhand. Was in het begin de broek steeds apart , anders gaat al de andere was er ook naar ruiken. Buiten drogen laat was ook frisser ruiken dan binnen drogen of in de wasdroger.