Hoe krijg ik snel gourmetlucht uit mijn woonkamer?

Toegevoegd na 3 minuten:
we hebben een stenen vloer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Zet een steelpannetje met azijn op een laag pitje,en de lucht verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Geurkaarsen verdrijven de lucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe een beetje eua de cologne op een schaaltje en steek dit aan.
Door de alcohol zal het even branden en de lucht van het gourmetten overheersen.

Ook kun je even de ramen tegen elkaar open zetten.

Maar vaak trekt de geur in je kleren en als je die aan blijft houden blijf je het ruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En na de geurkaarsen of wierrook stofzuigen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pannetje water met een KLEIN scheutje azijn even zachtjes laten koken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook mijn idee.+1
Zet een paar ramen open en laat het even flink doortochten. Wij hebben dit op 2e
kerstdag ook gedaan en het hielp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koffiegeur neutraliseert ook de lucht.
Heb je koffie over s morgens?Laat hem dan ergens op een vuur verdampen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een spons gedrenkt in azijn op een schoteltje in de woonkamer zetten absorbeert (een deel van) de geur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een pannentje opzetten maar met een scheutje wasverzachter en even later ruikt alles weer heerlijk fris