Is het waar dat als last hebt van veel spinnen in huis dat je huis dan schoon is, of is dit een fabeltje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.2K

Antwoorden (6)

das een fabeltje, echter zijn er wsl wel minder mugjes en kleine vliegjes in huis.....want de spinnen moeten toch wat eten.. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is eerder een teken dat je niet vaak schoonmaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, Ik moet eerlijk toegeven dat het reactie van jullie ook niet geheel klopt,
Het is niet zo dat het juist een teken is dat je NIET goed schoonmaakt,
Het heeft te maken met de warmte in het huis, Als het buiten een gemiddelde graat van 15 tot 20 graden is of overdreven warm van 30+ Komen spinnen
en anderen ongedierte graag je huis binnen,
Ook wanneer je een grote tuin hebt met veel gras of planten is de kans op ongedierte groot,

Wij hebben toevallig een buurman die zeer veer rabarber in hun tuin heeft staan en een klein vijvertje,
dus daar komen vele muggenlarven op af waarbij dus ook spinnen,
Dit is meer de reden waarom spinnen het huis binnen dringen, Niet omdat het huis Schoon of Vies is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een aanwijzing dat het in huis droog is.

Toegevoegd na 4 uur:
Dus niet dat het schoon zou zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe lang de spin er al zit .. als deze er al weken zit, zitten er meer insecten in huis waar de spin van leeft. Als de spin er nog maar net zit, zegt dit niks over de "schoonheid" van je huis, kan overal gebeuren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je last van spinnen hebt, kun je de buiten muren met werkazijn inspuiten. Beetje azijn in je sopje als je je ramen wast. Blijven ze een heel seizoen weg :)