Ik heb een zwarte broek vol met pluisjes. Na het wassen krijg ik deze er niet af. Wat valt hier tegen te doen?

Al een aantal keer gewassen, koud en warm met veel en weinig wasmiddel. verder heb ik geen zin om dit met tape te verwijderen. Zo'n pluisjesborstelverwijderaar 9mmoi woord hè) helpt ook al niet. hellup

Het gaat om een stoffenbroek, geen spijkerbroek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Bij Blokker en de Marskramer kun je een apparaatje kopen,de wol/pluizen ontpiller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank hier was ik naar op zoek

Andere antwoorden (2)

Koop maar een nieuwe broek. Das hopeloos versleten.
Zo heb ik ook van die broeken.
Je redt het niet meer, er is niks dat je kan doen.
Zware oplossingen zullen alleen de broek nog verder schaden.
Geloof mij maar. Het is wel tijd voor een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het met een scheermesje proberen! Deze tip heb ik ooit gekregen en werkt perfect!