Hier staat wel een tip voor het schoonmaken van natuursteen: http://www.huishoudplaza.nl/Vlekken/art/368/natuursteen-oa-vloeren-aanrechtbladen-schoonmaken
Ik zou het eerst op een klein, onopvallend stukje uitproberen om te kijken of het goed gaat. Als dat goed gaat, kun je de rest schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groene zeep werkt aardig goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zuiveringszout, afwasmiddel & azijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen azijn, dan wordt het dof!
In principe met een gewoon huis-tuin en keukensopje, water met allesreiniger.
Maar zo'n 6 keer per jaar kun je ook marmermelk gebruiken, dat beschermd je vloer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor natuurstenen vloeren zijn veel middelen te koop.
HG heeft een goede reiniger voor dagelijks gebruik.

Er bestaan ook middelen waarmee je een dun bescherm laagje aanbrengt op de vloer, dit is prachtig maar heeft wel het nadeel dat je deze laag ook af en toe moet verwijderen omdat hij vies wordt, persoonlijk vind ik dat niks.