Waar kan je de plastic heroes zakken bestellen?(Almere)

Wij hebben ooit een tijd geleden een hele stapel met "Plastic heroes" zakken gehad om de plastic afval te scheiden. Ik vind dit wel prettige zakken, maar kan ze nergens op internet vinden.. Weet toevallig iemand hoe ik aan deze zakken kom?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Bij ons kun je ze bij de supermarkt halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit aan gedacht, ga is kijken :-)
Op de op de zak vermelde website staat het volgende:

'Heeft u nieuwe zakken nodig?
Gemeenten regelen zelf de distributie van de zakken.

De meeste gemeenten hebben geregeld dat de zakken op een aantal centrale punten beschikbaar zijn. Deze locaties kunt u bijvoorbeeld vinden op de gemeentelijke website, in de lokale kranten en andere gemeentelijke informatiebronnen. Het is dus niet mogelijk om via deze site nieuwe zakken te bestellen of aan te vragen.'

Het is dus ook mogelijk daarnaar te informeren bij uw eigen gemeente.

Toegevoegd na 10 minuten:
Via de website van Almere is geen info te vinden.
Wel contactgegevens: 'Heeft u een algemene vraag over afval scheiden of de afvalinzameling in Almere, dan kunt u bellen met 14 036 (op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur) of een e-mail sturen aan info@almere.nl.'