Heeft iemand ervaringen met de Samba stofzuigrobot?

Is vandaag te koop bij Groupon voor 199 euro. Heeft iemand ervaring met dit merk? Ik kan zeer weinig vinden op internet.

Meer info: http://www.robotsamba.com/en/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Was tijdje terug iemand die een vraag stelde ver zo'n stofzuiger. Bij Groupon besteld, maar werd maar niet bezorgd.

Antwoorden (2)

Ik zag de stofzuiger een tijd geleden een keer voorbij komen bij een consumentenprogramma. Blijkt dat de robot niet goed in de hoeken kan komen. Dus niet goed in de hoeken van de kamer en ook niet op de plaatsen, waar meubels staan.

Verder duurt het een eeuwigheid, voordat heel de kamer afgewerkt is. Er zit namelijk niet zoveel structuur in de patronen, die hij volgt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Gaat dit over de robotstofzuigers in het algemeen of deze van het merk Samba?
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
robots in zijn algemeen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat een samba van slechts 200 euro de positieve uitzondering is.
Ja maar het is geen stofzuiger toch, het is een dweilrobot? Ik zag de aanbieding ook en overweeg hem te kopen.