Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn sportschoenen schoonmaken?

Ik dacht, laat ik ze maar niet in een emmer water zetten. De witte kleur is er vanaf, het zijn witte Nike's.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik was alle sportschoenen in de wasmachine..
er zijn bij de schoenen winkels flesjes verkrijgbaar waar je witte sportschoenen weer wit op sportschoenen kan aanbrengen..ze worden weer als nieuw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb sportschoenen wel eens in de wasmachine gedaan op een kort programma
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan welk materiaal het is.

Als het leren schoenen zijn, dan kun je ze beter met een leerreiniger schoonmaken. Als ze niet heel vies zijn werken babydoekjes ook heel goed. Die zijn namelijk een beetje vettig en vet lost vlekken op.

Als het linnen schoenen zijn, kun je ze in een emmer sop met biotex of vanish zetten en daarna uitspoelen en laten drogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon in een kussensloop doen,deze dicht knopen en in de wasmachine op 30 graden.
Na het wassen langzaam laten drogen,en niet op de verwarming leggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ klopt ze krimpen in en trekken krom en kans op scheuren
Hangt af van het materiaal. Als het leer is, zou ik ze eerst met lederreiniger schoonmaken, en dan opnieuw verven. Is het synthetisch materiaal, dan idd in een sloop in de wasmachine wassen. Wel wasgoed erbij doen voor een betere verdeling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze van katoen zijn.. met een wassopje en een zachte borstel schoon poetsen,overvloedig spoelen en drogen met haardroger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding