Behang schoonmaken op een 'natte' manier schoonmaken kan eigenlijk niet. Probeer het daarom eerst met een goede gum. Mocht dat niet werken dat kun je het volgende voorzichtig proberen: zoek een doek die kleurvast en niet pluizend is. Maak de doek nat met heet water en een scheutje chloor of bleekmiddel. Bewerk de strepen voorzichtig met draaiende bewegingen. Doe dit voor de zekerheid eerst op een plek die niet gelijk zo in het oog loopt, bijvoorbeeld ergens onderaan. Lukt het zonder het behang te beschadigen ga dan door met de rest van de strepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hoe raar het ook klinkt, er is mij verteld dat je dat met een prop witbrood moet doen. Weet niet of dit waar is want nooit geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan hoeveel het er zijn. Als het wat strepen zijn omdat je er met je stofzuiger langs bent gegaan, kun je het met een gummetje proberen, zit je hele muur vol, tja, dan blijft er niets anders over dan schilderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afwasbaar behang kunt u voorzichtig schoonmaken met water een een beetje schoonmaakmiddel. Wanneer u afwasbaar behang behandelt, valt een schone vlek gelijk op, u kunt het beste de hele oppervlakte met een vochtig spons afnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er aan, kom ze door het behang heen, dus zitten ze eigelijk op de muur. Dan kan je het volgende doen.
Haal het behang er af, zet de muur in een middel als Flevopol. Of een soort gelijk middel. en dan op nieuwe behangen.