Hoe verwijder ik rode cartridge inkt van mijn vingers?

Loop al 3 dagen met 3 rode vingertoppen..krijg het er gewoon niet af..
:-(

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.6K

Het beste antwoord

Werk zelf met jonge kinderen en ben een echte vlekken- en dientengevolge ook wel vlekkenverwijderkampioen.
Ik vrees dat deze inkt er niet al te makkelijk af wil omdat het in je huid getrokken is.
Maar ik heb nog wel een paar tips voor je die misschien helpen. Ze kunnen in ieder geval geen kwaad om te proberen.
Je kunt proberen de inkt weg te poetsen met de schil van een sinaasappel.
Je kunt met je handen weken in melk (werkt bij inktvlekken in kleding goed)
Als dit niet helpt kun je ook schoonmaakklussen gaan doen waarbij je heel veel met je handen in water, zeep en/of schoonmaakmiddelen bezig bent. Ik denk hierbij aan ramen zemen, de auto (als je hebt) wassen, je haren wassen, de keukenkastjes schoonmaken, een handwas doen, etc.

In ieder geval succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Was je handen met schuurzeep!
Succes!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens met lampenolie. Met gewone verf werkt dit altijd bij mij, wie weet ook voor inkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees dat de inkt jouw huid heeft gekleeurd. De inkt zit er dus niet OP maan IN.

Af laten schuren is het enige. Je huid ververst zichzelf continue; Aand e buitenkant sterver cellen af die schuren af. Aand e binnenkant groeit de huid door. Over een week of anderhalf zou je de kleur kwijt moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje wasbenzine? Of terpetine ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vinger afhakken? Nee zonder dollen, het slijt vanzelf!