Wat kan ik doen tegen die stank uit mijn stofzuiger?

Als ik aan het stofzuigen ben, verspreid de stofzuiger een heel vieze, muffe lucht. Is daar iets tegen te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.7K

Antwoorden (15)

Je zou in je stofzuigerzak wat soda kunnen doen, of het filter inspuiten met een parfum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n auto luchtverfrisser achter het filter hangen/plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn speciale dingen voor ik weet niet hoe dat heet zal ik zo opzoeken en die doe je in de stofzuiger dan geeft het een geur af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stofzuigerverfrissers ;-)
Je kunt bij de supermarkt van die staafjes kopen die een lekkere geur in de stofzuiger geven. Het likken net mini zuurstokjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gooi een hoopje waspoeder op de grond en stofzuig het op..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blokker of Action: kleine staafjes met een heerlijk geurtje, kosten bijna niks. Zodra je een nieuwe stofzak neemt, het staafje even opzuigen, en het stofzuigen wordt een feest ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak altijd de robijn geurbuideltjes open en zuig de balletjes die erin zitten op.Dat ruikt echt super lekker,eigenlijk net zo lang tot de stofzak mee gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha wat ontzettend grappig,nee hoor laat ze de hond op likken,als hij dan verhaart ruikt het heerlijk.
Beetje lavendelbloemetjes opzuigen met de stofzuiger.
12 jaar geleden
Misschien heb je nog ergens een flesje parfum staan !
Of koop op de markt een goedkoop flesje parfum .
En als je gaat stofzuigen spuit dan wat van die parfum in het zakje .
En de kamer vult zich met een lekkere parfumlucht .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk of het filter van je stofzuiger vervangbaar is, dat kan een bron zijn van vieze luchtjes.
En verder een van de bovenstaande tips opvolgen: iets opzuigen dat lekker (en sterk!) ruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zuig vaak een handje biotex op. Soms krijg je bij een parfumerie een doekje (verpakt in een zakje) wat ik dan voor het uitblaasfilter stop. Door de warmte van de stofzuiger, verspreid het dan een subtiel geurtje.
Als de zak eenmaal stinkt, helpt er niets anders dan de zak te vervangen ookal is hij nog niet vol. Vaak komt de guur door iets wat is opgezogen, zoals as van een sigaret of haren van huisdieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel mensen hebben zo'n brise ding in het stopcontact. Als je dat flesje er even uithaalt en daarmee even boven een stukje keuken papier druppelt en daarna het keukenpapiertje in de stofzuigerzak doet, dan ruikt het door de warme stofzuigerlucht erg lekker in huis als je stofzuigt!

Toegevoegd na 8 minuten:
Een vanille stokje zou ook nog kunnen denk ik. Even in stukjes knippen en opzuigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik hier altijd een doekje voor in de droogtrommel voor dit werkt bij mij uitstekend en ruikt erg lekker
en je hebt ze in verschillende geuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak werkt het goed om bijv. een beetje (een handje ongeveer) waspoeder op te zuigen. De stofzuiger ruikt dan meteen een stuk frisser!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik de proefjes die ik in de parfumerie winkel krijg...een wattenschijfjes en daar leeg ik ze op,die zuig ik op.Heerlijk