hoe krijg ik koperaanslag weg?

ik heb koper aanslag in de douche
hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Poetsen met een schone droge doek, en ik geloof dat je er speciaal vet bij moet gebruiken zodat het koper weer gaat glimmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koper poets je schoon en glanzend met "Brasso".
Het is de ouderwetse koperpoets, zit in een klein metalen flesje en is overal te koop bij de schoonmaakmiddelen.
Even inwrijven, in laten werken en met een schone doek opwrijven.
amc
12 jaar geleden
Als je bedoeld: koperen waterleidingen die wat ge-oxideerd zijn (=groene aanslag), dan is de remedie: schuren en dan (evt) schilderen om e.e.a. te voorkomen.