Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Met WC-eend of een soortgelijk schoonmaakmiddel. Zorg ervoor dat de fles zo'n eendenhals heeft, daarmee kun je makkelijk onder de rand spuiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt b.v. een wc borstel gebruiken zoals bijgevoegde foto.
Het is een goed hulpmiddel om met wc reiniger de binnenrand ook te kunnen schrobben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk vind ik die spuitbus Clinair WC Schuim van de Aldi zeer doeltreffend.
U kan daar perfect mee onder de rand spuiten waarna het expandeert en dus zeker alle hoekjes en kantjes zal bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huishoudhandschoenen, een groen pannensponsje met chloor en poetsen maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met een schuursponsje, en dan gewoon met je handen (eventueel handschoenen) je vingers ertussendoor vegen

zit er erg veel kalk dan inweken met azijn (op een doek ertussen proppen) en met een aardappelmesje krabben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik prefereer daarvoor mijn stoomreiniger (Karcher). Het kleinste opzetstukje gaat echt tot in de kleinste hoekjes en kantjes .
Maar niet iedereen bezit zulk toestel dus ik zou het volgende doen als je je toilet eens echt een goeie beurt wil geven :
- handschoenen aandoen
- water uitscheppen
- met een fijn schuurpapiertje en azijn over de zone gaan waar normaal het water staat en kalkafzetting kan zijn.
- onder de rand : een oud pannensponsje met azijn of bleek of schuurmiddel (niet mengen !)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding