Als de spijkerbroek al veel gewassen is, zal de kleur niet meer afgeven en mag je het bij elkaar wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Zou hetzelfde niet ook voor het gele shirt van toepassing zijn? Zelf heb ik een rode sweater die, ook al is die al vaak gewassen, nog steeds andere kledingstukken roze doet kleuren.....
De kwalieteit van de spijkerbroek habgt er vanaf. Als het van een zeer goede kwaliteit is dan geeft het niet blauw af. Anders zou ik hrt tpch apart wassen omdat het heel zonde zou zijn als je gele shirt blauw xou zijn. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zolang de spijkerbroek en het gele T'-shirt al vaker gewassen zijn en je weet dat beiden niet afgeven kun je ze gewoon samen wassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen. Nooit donkere kleuren bij lichte kleuren steken.
Als het een handwas is, eerst de lichte kleur dan als laatste de donkere kleur.