hoe krijg je kattenharen uit je beddengoed in de wasmachine?

ik heb geen droger

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.4K

Het beste antwoord

Je kan enkele microvezeldoekjes mee in de wasmachine doen. De kattenharen blijven in de doekjes hangen.
De doekjes kan je dan met een kleefroller reinigen, en opnieuw gebruiken.
Even rollen over de doekjes gaat sneller dan al je wasgoed doen met een kleefroller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien heb je wel een plek om de was buiten te laten drogen? Wind en beweging waait veel kattenharen eruit.
En anders kan je een plakrol gebruiken. Dat is een plakkend rollertje die je over je goed haalt en waar de haren aan blijven plakken. Te verkrijgen bij huishoudwinkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de wasmachine zou je ook een tennisbal kunnen gebruiken, dit doe ik vaak met het fleecedeken van de hond, dit haalt de haren los van het weefsel. En dan met azijn als wasverzachter, dat doe ik, maar of dat extra helpt voor de haren....dat weet ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ misslukt: Gewoon een ordinaire huis- tuin en keukentennisbal? Ga ik eens proberen dan, als het helpt bij hondenharen zal het vast ook helpen bij kattenharen:dank voor de tip, plus dus! Als blijkt dat het alleen bij hondenharen helpt, krijg je een tzt nog een min van me :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja een gewone tennisbal, maar bedenk me nu iets, mijn hondenkleed is donker.....joun beddengoed dan?
ik doel een beetje op verkleuren eigenlijk....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou is volgens mijn vrouw een tennisbal in de wasmachine funest voor de wasmachine zelf. Ja zo schiet het niet op natuurlijk.
Met een haren roller! Dat is mijn dagelijkse manier !
Succses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vul de trommel niet propvol, maar laat nog flink wat ruimte over.
als je de trommel tot net over de helft vult, raak je veel meer haren kwijt.
Rieneke1
12 jaar geleden
Na het wassen de machine even laten spoelen zonder was.