Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een bank waar een hond zijn behoefde heeft op gedaan. Nu wil ik het laten schoonmaken door een bedrijf. Weet u een bedrijf die dat kan doen ?

Deze hond heeft gekost op mijn bank en dat stinkt geweldig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
969
bamibal
11 jaar geleden
Heeft ie nou gekotst of zijn behoefte gedaan? Of allebei?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien had hij er behoefte aan om de bank onder te kotsen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het eens met warm water en veel azijn vlak voor je naar bed gaat. Even goed schrobben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het eerst zelf even proberen. Dat scheelt je een hoop geld, een bedrijf doet het echt niet beter. Gewoon met een warm water sopje (waspoeder), borsteltje erbij en niet te veel water gebruiken want dan gaat het stinken omdat ht niet goed kan drogen. Daarna goed droog drukken (deppen) met een droge oude handdoek of zoiets. Eventueel een paar keer herhalen als de lucht er nog niet uit is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik weet niet waar je woont, maar er is een meubelreinigingsbedrijf in Nieuw Lekkerland. Je kunt via de knop 'Offerte' eerst een offerte aanvragen. Na acceptatie reinigen ze een klein stukje, als je daarover tevreden bent doen ze op deze manier de hele bank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook een waterstofzuiger huren, die dingen doen het geweldig! En zijn nog geen eens zo heel duur ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bank er tegen kan, maak je dat schoon met een sopje van Biotex. Nadoen met water waar een scheutje azijn aan toegevoegd is. Dat voorkomt verkleuren en je bent ook de geur kwijt.
(Lees meer...)
Ivana
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding