Kan ik mijn parasol kleuren?

Ik heb een parasol die helemaal verkleurd is door de zon. Hij was donkergroen en is nu vaalblauwig. Hij kan niet van de stokken af om hem bijvoorbeeld te wassen met een verfmiddel als van dylon voor textiel. Is er een andere manier om mijn parasol weer een effen kleur te geven? Blauw of terug groen maakt niet uit. Als ie maar niet meer zo vaal is. Iets in een spray ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.3K

Antwoorden (1)

Er is inderdaad textielverf in sprayvorm te koop.
http://www.cchobby.nl/spray-color-textielverf/

Een sneldrogende textielverf op acrylbasis.
U kunt met deze spuitbus dus gewoon kleding, tafelkleden, dekbedden, etc. sprayen.
Wasbestendig tot 30 graden (fijne was) zonder fixatie.

http://www.easyhobby.nl/webwinkel/textielverf-spuitbussen-c-279_21_23_148.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ik heb even gekeken maar heb het idee dat het maar kleine busjes zijn en het is een hele grote parasol. Er staat bij geschikt voor decoratie.
Je brengt me wel op het idee om even in de hobbywinkel in de stad te kijken. Misschien hebben ze er dit ook wel en kan ik zien hoeveel oppervlakte ik ermee kan doen. Had ik zelf nog niet aan gedacht.