Confetti vlekken verwijderen? (vloer is van zeil)

Ik heb een feest gegeven en nu zijn er confetti vlekken in de vloer. Deze krijg ik maar niet weg! Iemand een idee hoe ik deze vlekken uit mijn vloer kan krijgen??

Toegevoegd na 11 minuten:
Het zijn een soort van inkt vlekken...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (1)

Volgens de website van cillet bang kun je het beste de witte fles gebruiken. Deze is ook geschikt voor lillonium. Zelf zou ik eerst stikkerfoots gebruiken. Deze heb je van verschillende merken en is minder agresief want in deze cillet bang zit bleek.