Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarmee hoogglans keuken schoonmaken?

Ik heb een blauwe hoogglans keuken,hoe krijg ik de vuile vingers er streep loos af.
Ik heb me laten vertellen dat glassex niet goed is voor hoogglans.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik heb een witte hoogglanskeuken,en dan ook een hoogglans buffetkast zwart,ik doe beide met een sopje met afwasmiddel en na wrijven met een microvezel doekje als het nog niet helemaal droog is,werkt perfect.
Maar vandaag niet uit proberen hoor,is veel te mooi weer.

Toegevoegd na 38 seconden:
met classex wordt het dof trouwens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon Mister Muscle gebruiken, vervolgens droogmaken met een microvezel doekje (kopen bij kruidvat bijvoorbeeld) en klaar is Bert.

Voor je ramen kun je trouwens een halve ui in een emmer met een paar liter lauw water stoppen, krijg je het altijd streeploos schoon, klinkt gek, maar werkt echt!

Succes,

Bert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet inderdaad een mild afwassopje gebruiken en daarna droogwrijven met een zachte doek.Wees wel voorzichtig want met een harde of grofgeweven doek kun je krassen krijgen.Maak ronde bewegingen met de doek,dan krijg je geen strepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn moeder heeft een hoogglans kast staan en die doet em altijd met Pledge,ikzelf doe ook veel dingen schoonmaken met Pledge en het werkt heerlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met dusty van de wibra
kost bijna niks en werkt overal voor

Toegevoegd na 3 minuten:
dusty is dasty
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding