Ik heb een zwarte broek met daarop bloemetjes.Nu zijndie bloemetjes gedeeltelijk wit.Die worden nu grauw omdat de broek zwart is.Hoe krijg ik die wit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals Loenie al schrijft, krijg je die niet meer wit. Het is wel raadzaam om de volgende keer als je weer zoiets wast (zwart/witte strepen enz.) van die Colour Catcher doekjes onderin je machine (of bij je handwas) te stoppen, die zorgen ervoor dat de boel niet doorloopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vind ik ook eng hoor, ben dan toch een beetje huiverig dat het doorloopt als je het een nacht laat staan. Ik mik wel altijd een flinke scheut azijn in m'n wasmachine bij dingen die ik niet vertrouw.(ben je vanmorgen vroeg opgestaan om als eerste te douchen?;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en ik ga lekker op m'n balkonnetje, bij gebrek aan een tuin, genieten van het zonnetje.

Andere antwoorden (3)

Die krijg je helaas niet meer wit.

De kleuren zijn inelkaar overgelopen en als je het zou bleken zou het alleen nog maar erger worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat komt niet meer goed wand die kleuren zit in elkaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al mijn nog steeds zwarte broeken was ik (al jarenlang) met een handvol zout en spoel ik met een scheut witte gewone consumptie-azijn( beide in handwarm water) Ik hou nl niet van flauwekul in de wasmiddelenreclames. Ik denk dat uw bloemetjes hieronder ook niet geleden zouden hebben, maar weet dat helaas niet zeker. Sterkte