Hoe krijg ik mijn tupperware bak weer schoon?

Er heeft jaren koffie in gezeten, maar nu is hij helemaal bruin. Krijg ik die kleur er op de een of andere manier nog uit? In de afwasmachine lukt dus niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In Frankrijk wordt daar Natrium bicarbonaat voor gebruikt. In Nederland heet dit zuiveringszout. Het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

vullen met heet water en daar een stuk of 3 steradent tabletten indoen, een uurtje laten staan en dan afwassen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ik nu gelijk uitvoeren. Je hoort het nog wel of het gelukt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet gelukt. Niet na een uur en niet na een hele nacht. Alleen de lucht is eruit: dat is wel fijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer, maar niet geheel negatief resultaat, ik vrees dat je het dan met een bruine bak zal moeten doen..., probeer eerst de andere tips nog, zuiveringszout is bij de drogisterij te koop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het rijtje af. Misschien dat er iets bij zit wat iets meer resultaat zal geven. Anders gebruik ik hem voor bruine basterd suiker. Hahahaha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoop dat daar de oplossing bij zit, je weet maar nooit
Probeer het eens met een vaatwas tablet
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit schaaltje al in de afwasmachine afgewassen, maar dat heeft geen verschil gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar een vaatwastablet erin is iets anders dan in de vaatwasser doen. Doe ik bij thermoskannen ook altijd, zijn ze weer als nieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry burgos, ook dit is niet gelukt. Maar bedankt voor het meedenken.
water erin doen en in de vriezer zetten totdat het water bevroren is .Daarna legen en als het goed is moet hij schoon zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
annekebolt, heb je dit zelf al een keer uitgeprobeerd? Ik ben bang dat mijn schaaltje met zo'n bonk ijs gaat barsten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry annekebolt. Het heeft niet gewerkt. Ga de volgende optie proberen.
met vochtig zout
je smeer het kunststof ermee in en laat het even intrekken
daarna met een schuur sponsje afnemen

Toegevoegd na 1 dag:
ik bedoel natuurlijk de zachte kant van het sponsje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schuursponsje???? Uhhhh, weet je het zeker???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is namelijk Tupperware....