hoe kan je je (witte) schoenen weer mooi krijgen?

ze zijn eenbeetje grauw geworen. Wil geen dure middeltjes gaan kopen die 9 van de 10 keer tog niet werken.

Toegevoegd na 23 minuten:
1 paar wit leer met stof adidas
1 paar wit met paars nikes
1 paar wit met rood air max
1 paar grijze adidas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan het schoon maken met glorix maar niet de geel want die verpest je schoen je moet de blauw nemen want dat werkt beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Veel schoenen kunnen in de wasmachine, ligt eraan wat voor schoenen het zijn.

Toegevoegd na 33 minuten:
Na je aanvulling, deze gaan bij mij gewoon in de wasmachine, op 30 graden.
Het kan gebeuren dat de lijm iets gaat loslaten, dat is mij 1 keer overkomen, maar dat is goed weer te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat voor schoenen het zijn? Maar ik doe mn allstars altijd in de wasmachine, daarna hang ik ze aan de waslijn, je moet in de wasmachine geen kleren erbij doen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon met een doekje en met water