Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kauwgom op leren achterbank van de auto.

Weet iemand een goeie tip om de kauwgom weg te halen het is ook uitgesmeerd dus het is heel dun heb zelf pindakaas ijsblokjes en ontsmetting alcohol gebruik krijg het er niet van af. Iemand een briljante tip!! Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Gebruik eens wasbezine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel zwart leer, Kan dat geen kwaad met vervagen.
Ik zal naar een auto garage gaan of nieuw leer bestellen, kaugom is bijna onmogelijk weg te halen. Heel veel sucses!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je kauwgum bevriest kan je het makkelijk verwijderen/weg krabben dus plasticzakje met ijsklonten de kauwgom ijskoud maken (als het op kleding zit dus even in diepvries)...succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had dus niet zo goed gelezen.. de ijsklonten had je al geprobeerd sorry! (pindakaas die kende ik nog niet;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft hij de ijsklonten er niet zo lang op gezet
Kauwgom op leer verwijderen met ontsmettingsalcohol en een wattenstaafje. Dompel het wattenstaafje in de alcohol en dep de kauwgom hiermee goed in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie en de website maar ontsmettingsalcohol dat heb ik al geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja, dan wordt het een moeilijk verhaal: 2de hands leren achterbank zoeken? (marktplaats, autosloperij?)
als je een haardroger heb even die erop zetten, maar dan
moet de kauwgom niet te oud zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smeer het in met pindakaas, dan lost de kauwgom op. Als je me niet gelooft, neem een kauwgommetje en een schepje pindakaas in je mond en weg is de kauwgom!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal lekker smaken...
Wasbenzine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een "vlekkentovenaar"van Dr. Beckmann (sticker- en kauwgumverwijderaar). Te koop bij de drogist. Werkt perfekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met X10 los je alles op het is een eeuwenoud produkt en te koop bij elke drogist
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb pindakaas en ijsblokjes geprobeerd. De grote stukken kun je na er ijsblokjes op gedaan te hebben wel afkrijgen met mesje. Maar pindakaas hielp bij mij niet. Ik heb lederen bekleding met op zitvlak ook nog gaatjes erin. Maar ik heb WD40 (wat ik voor fietsketting gebruik) gebruikt, maar dit hiermee was het zo weg. De gaatjes heb ik met stofzuiger daarna uitgezogen met stofzuiger, beetje op en neer ploppen en af en toe beetje doorprikken met paperclip en blijven stofzuigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Helaas had ik dus ook kauwgom op mijn broek en lekker uitgesmeerd op mijn leren mooie beige witte zetels in de auto. Handen in het haar, want hoe krijg ik die zooi nu weg?
Net zoals jullie veel gegoogled, en daarna afgewogen wat mij plausibel leek. Heb vervolgens wasbenzine geprobeerd met een katoenen doek. En ik kan bevestigen, dat werkt als een dolle! Kauwgom vlekken weg! Daarna leer behandelen met ledervet / onderhouds middel en het is weer als nieuw! Zonder vlekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding