wie kan mij vertellen waar ik wasnetjes van 50 cm bij 70 cm kan kopen ik wil mijn fitrage,s wassen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, je kan het ook prima zonder netje doen, maar haal dan wel eerst haken eruit, of bind ze stevig samen met een postbode-elastiek of een pantykousje.
Veel water gebruiken (kreukherstellend programma) en weinig centrifugeren en dan nat voor je ramen hangen.

Antwoorden (4)

Bij Blokker maak je een goede kans. Marskramer misschien ook wel, of Hema.
Maar je kunt ook je vitrage in een sloop doen en met veiligheidsspelden dichtmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Oo, je was me net voor, Maeve :)
Je kan ze ook gewoon in een kussensloop doen. Werkt perfekt. Suc6 :-)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooruit jij ook een + ;-)
Je zou er zelf ook gemakkelijk 1 kunnen maken is zo gedaan van een stukje vitrage en blijft altijd goed, is ook handig om andere kleine dingetjes in te wassen

Toegevoegd na 1 minuut:
bij de hema hebben ze zeker geen wasnetjes van die maat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze ook in mijn winkeltje te koop, lekker groot en stevig, speciaal voor vitrages.. kosten €3.50. Dus ik weet zeker dat andere gordijnzaken of fourniturenzaken dit ook wel verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor winkeltje heb je Heidi?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik 'heb' een gordijnenwinkeltje. Het is van mijn vriendin, maar ik werk er met vol enthousiasme alsof het mijn eigen is.
www.tschuurtje.com (lekker spammen!)