in de kookwas en 2 steradent tabletten er bij in doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De wasmachine op kookstand zetten en een speciaal wasmiddel voor witte kleding gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de kookwas met witwasmiddel en Vanish voor wit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovengenoemde inderdaad opvolgen en de shirts nat in de zon laten drogen.

Niet alle stof is bestand tegen heel heet wassen. Kies in dat geval de heetste stand die op het label staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als al die hulpmiddeltjes niet werken kun je de tshirts ook in chloor doen. Kan niet te vaak want dat wordt het niet echt wit meer maar een beetje creme kleurig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb chloor gebruikt, citroen, niks hielp. Maar wel HG witter dan wit, nachtje in een emmer en de vergeelde shirts weer superwit! Kun je kopen bij s.markt en drogist.