Kan een kledingstuk - dat onder de kattenharen zit - compleet haarvrij gemaakt worden bij een stomerij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Vast wel, maar als het er echt tussen en in het weefsel zit, dan zal het wel kostbaar zijn aangezien ze het dan echt met de hand moeten verwijderen.

Als het erop ligt moet het geen probleem zijn.

Kun je het zelf niet met een roller eraf krijgen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een droogtrommel hebt kun je hem daar even indoen.Even eerst natmaken met een plantenspuit.Ook breed plakband helpt erg goed. Even goed aandrukken en dan eraf trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat goed werkt is het zelf met breed plakband ontharen.
Werkt uitstekend en is zeker goedkoper. Goodluck.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikzelf heb katten en gelukkig ook een wasdroger

Wasdroger is geen garantie voor schone en haarloze truien of dekbedhoezen...maar het scheelt wel 90% gaat eruit en de gebruikte handdoeken die we op de grond leggen na het douchen (om even op te staan) word soms als slaapplek gebruikt en als die zijn gewassen en gedroogd dan ontstaan er haarklitjes/bolletjes die je er zó afplukt en het lijkt erop dat de handdoeken wel kattenhaarvrij uit de droger komt,vreemd!
Hoewel dekbedhoezen (net als handdoeken) ook van katoen is gemaakt heb ik altijd dat kriebelige gevoel van kattenharen die zijn achtergebleven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en dat kan je thuis zelf ook doen, met een roller bijv!