In de was machine als het sportschoenen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een gom!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met witte schoensmeer. Dat is in zo'n klein glazen potje te koop bij schoenwinkels en hakkenbars.
Amadea
13 jaar geleden
Lang leve de wasmachine =D
Je moet eerst wel even kijken of je schoenen ertegen kunnen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt van die wonder sponzen kopen.(verkrijgbaar bij o.a. trekpleister/kruidvat of action.Dit is een wit blokje spons alleen iets water op doen en daar kun je veel vuil mee verwijderen. Niet te hard wrijven, op sommige materialen kan het gaan schuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een kussensloop in en wasmachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bleekwater kan goed
Helpen maar teveel
Gebruiken of te hard schrobben kan je schoen beschadigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle bovengenoemde tips zijn goed maar mochten ze toch niet afdoende werken, probeer het dan eens met Dasty ontvetter (dat is de gele flacon van Dasty). Dit middel is te koop bij Wibra.
Probeer het voor de zekerheid eerst op een onopvallend plekje, bijv. de tong van de schoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beetje groene (gele) zeep op een doekje en .....weg vuil