Ja hoor, dat kan. Ik zou eerst de hele broek ontkleuren (anders blijf je de vlekken alsnog zien) en er vervolgens een textielverf overheen zetten.

De bekendste textielverf is van dylon. Let wel even op het materiaal van de broek en of de verf daar geschikt voor is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rubia
13 jaar geleden
En met wat kan ik ze ontkleuren ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, had ik ook even moeten zeggen: daar heeft hetzelfde merk zakjes ontkleurpoeder voor.