Hoe werkt een wasmachine?

Ik heb zwarte was met een donkerblauw-zwart shirtje erbij, kan ik dan black velvet gebruiken?
En zoja, waar doe ik dit in? In zon bolletje? Of in dat schuif ding?

Toegevoegd na 4 minuten:
Is het ook mogelijk om je panty in de wasmachine te doen, of blijft er dan niets over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag is verkeerd geformuleerd... Je vraagt hoe een wasmachine werkt en vervolgens wat voor wasmissel je moet gebruiken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap er ook nooit iets van. Lang leve mn moeder:)

Antwoorden (4)

Ja hoor, dan kun je black velvet gebruiken, of eventueel een gewoon bont wasmiddel.
Vloeibaar wasmiddel, zoals black velvet, kun je in een bolletje stoppen maar je kunt het ook gewoon in het doseerbakje doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan, je kan als je een bolletje hebt het wasmiddel daarin doen, en anders gewoon in de schuiflade..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, black velvet kan geen kwaad bij donkerblauw. En wat betreft je panty, daarvoor zijn speciale wasnetjes te koop, maar je kunt hem ook in een sok stoppen. Het is overigens ook aan te bevelen beugel-bh's in een speciaal netje te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik stop panty's gewoon in de wasmachine zonder netje of zo, ook in de droger overigens en nooit problemen mee!