Wat helpt er tegen de geur van kattenpis (op je autobekleding)?

Ik heb al een aantal met een sopje geschrobt. En een hele fles febreze erop gespoten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.6K

Antwoorden (4)

bij veel dierenartsen kan je urine off halen, dat werkt uitstekend.
rond de 13 euro voor een sprayflacon.
je kan de bekleding ook doordrenken met een sopje van biotex groen.
paar uur in laten werken, dan schoonmaken met water, en een finishing touch met schoonmaakazijn.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderen van geur van kattenpis.

Een aantal jaren geleden lanceerde het bedrijf Ecodor enkele nieuwe producten om de vlekken en geuren van katten urine te neutraliseren. Eindelijk producten die wél goed werken tegen kattenpies! Zo goed zelfs dat honderdduizenden mensen in heel europa ze gebruiken.
Bij huisdieren lijkt de wet van Murphy wel van toepassing: uitwerpselen of braaksel belanden meestal op het bankstel of op het tapijt. Ecodor weet hoe je de vlekken en de geuren moet aanpakken.
Je wil immers niet dat kat of hondlief het plekje naderhand nog eens opzoekt.

Urinevlekken op zich kan je gemakkelijk aanpakken, de geurtjes daarentegen zijn moeilijker weg te krijgen. Bovendien hebben huisdieren een veel betere reukzin dan wij: ze herkennen hun geur maar al te goed en komen snel in de verleiding om de plaats nog een keer te gebruiken.
Vooral katten en met name katers zoeken hun oude plekjes terug op. De cyclus herhaalt zich keer op keer, met als gevolg dat in sommige gevallen de meubels en/of vloeren verwijderd moeten worden, of erger nog, zelfs de dieren.

Ecodor producten maskeren niet!

Ecodor heeft voor u de oplossing! EcoPet Geur & Vlekweg of UF2000 tegen urinegeur.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit een antwoord of is dit reclame?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is wel degelijk een antwoord;-)
heeeeel veeeeel febreze als 1 fles niet werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
UF2000 van ecodor hebben we gebruikt in een huis waar een vreselijke lucht van katten en honden hing, het werkt fantastisch, als je meer info wilt over de te gebruiken spullen dan kun je ook naar het bedrijf bellen hadden wij ook gedaan, kregen hele goeie info.