Hoe komt het dat er altijd een hele klomp waspoeder in het bakje achterblijft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K
Cryofiel
13 jaar geleden
Is dat zo? Bij mij niet, hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe je er niet te veel in?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vloeibaar wasmiddel gebruiken,
Is veel beter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hè Gijsbert, dat moet je Femke vragen :)

Het beste antwoord

Misschien doe je er te veel waspoeder in. Er spuit een waterstraal tegen het waspoeder aan, die het poeder meeneemt de wasmachine in. Maar als de berg waspoeder te groot is, krijgt de straal het poeder niet in een keer weg. Het wordt wel nat en wordt een klont, waarna het helemaal niet meer weggespoten wordt.
Dus: Minder waspoeder, of eventueel vloeibaar wasmiddel gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij mij niet misschien een slechte wasmachine
Tijd voor een nieuwe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de asbak van je auto vol is koop je toch ook geen nieuwe :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is waar maar dat doe je zelf
Dan komt er wel water bij, maar niet genoeg om die poeder mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk doe je dan teveel waspoeder in het bakje. Verdeel de hoeveelheid bovendien over de gehele lengte van het bakje. En je moet er uiteraard voor zorgen dat het bakje proper blijft ! Dus ook de oude klonten verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna altijd is de oorzaak dat het bakje niet schoon meer is. Als je het waspoederbakje eruit haalt en goed schoonmaakt, dan is het verholpen.

Let er wel op dat je niet te veel waspoeder gebruikt. De meeste mensen gebruiken echt veel te veel. De helft van de aanbevolen hoeveelheid is voldoende en je was wordt net zo schoon. Probeer maar eens.