Hoe krijgt men regenvlekken uit autozetels ?

als er bij het openen van de portieren regen op de autozetels valt worden dit grote vuile vlekken. Heb de bekleding reeds twee maal laten vervangen tijdens de garantieperiode die nu verlopen is. Het herbegint weer, geeft een zeer vuile aanblik en weet niet meer wat er mee doen; is waarschijnlijk een fabricagefout.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een vlekkenschaar!

Het beste antwoord

Met bruine zeep = natuurzeep zoals die gemaakt werd in grootmoederstijd . Oplossen in een beetje lauw water .Heel wat vlekken verdwijnen hiermee uit allerlei soorten stoffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer eens te deppen met goene of zachte zeep en met water veel nadeppen