Ik heb mijn autoshampoo op, is het heel erg als ik er voor 1 x iets dreft afwasmiddel in doe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Amadea
13 jaar geleden
Heb je de autoshampoo dan zelf opgedronken? Ik moest de vraag drie keer lezen voordat ik begreep wat je bedoelde....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe maar 1 ding met autoshampo dus.............
maar voor jou;Ik wou mijn auto wassen en toen was de autoshampo op...........

Antwoorden (4)

Nee hoor, dat kan geen kwaad. Ik zou wel maar enkele druppeltjes erin doen en pas op het laatste moment, als de emmer bijna vol is. Anders krijg je teveel schuim. Later goed met water afspoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dreft is extreem vetoplossend! Daarmee was je de waslaag van de lak af. Dat wil je toch niet...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NIET DOEN!! Je ziet wel eens auto's met een 'matte' kleur, waar de glanzende lak van af bladdert. Als je dat wilt moet je het vooral doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog nooit autoshampoo in huis gehad.

Auto wassen met een beetje milde allesreiniger kan best.
Als je dat hebt, is dat nog beter dan een beetje dreft.