Wat is goed wc-papier?

war niet snel scheurd

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat dit heel persoonlijk is.De een vindt 2 laags goed en de ander 4 laags gewoon uit proberen denk ik. Ik heb zacht papier en meestal 4 laags merk maakt niet uit ( ik koop het meestal als het in de aanbieding is) het blijft plee papier.............................

4-laags papier scheurt niet snel. Merk maakt niet veel uit.

Dat ouderwetse harde toiletpapier. Is niet lekker voor de billetjes, maar je vingers blijven wel droog! Alhoewel Page ook zeer goed is, maar is mij te dik....

Als het maar geen doorprik-papier is... Minimaal 3-laags. 4-laags is net wat dikker en als je dan ook nog verfrissingsdoekjes gebruikt, dan verstopt de afvoer.

Wij gaan voor Page. Stevig en toch lekker zacht.

Vochtig WC papier is sterker dan elk ander wc papier Toegevoegd na 7 uur: Vochtig toiletpapier is verkrijgbaar in harde kunststof doosjes en in gesloten zacht plastic verpakkingen.

De 3 laags van de Lidl is heel goed, en stukken goedkoper dan elk ander 3 laags toiletpapier. Het is regelmatig in de aanbieding.

Die van het Kruidvat. Heb het ooit in de aanbieding gekocht en heb sindsdien nooit meer een ander merk gekocht.

Drielaags van de aldi

zelf gebruik ik altijd het 4-laags wc-toiletpapier van de Lidl - het kost 3,29. het bevalt zeer goed in gebruik.

Bronnen:
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraa...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100