in mijn tas zit een sterke parfumgeur in de stof. hoe haal ik die geur eruit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Doe er een paar scheppen soda in en wrijf het goed door je tas. Laat het een nacht staan. Hang vervolgens de tas binnenstebuiten in de frisse lucht en laat het een paar dagen luchten.

Zo raak je wel het meeste van het lucht kwijt, maar parfum blijft hardnekkig. Echt helemaal weggaan zal het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb hele goeie ervaringen met Fébrèze. Ik denk dat het daar mee gaat lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je tas in de vriezer leggen voor minimaal 24 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook Deoleen deo kopen en erin spijten. Is niet schadelijk voor de tas en neutraliseert geurtjes. Tenminste is mijn ervaring