Waarom bestaat er geen poedervorm voor zwarte was?

Je hebt alleen vloeibaar wasmiddel voor zwarte was, waarom geen poeder... Voor bont en wit bestaat wél poeder én vloeibaar..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

De vloeibare variant op wasmiddel bestaat pas een paar jaar, het is een succes, de wasmiddelen voor zwarte was, bestaat ook pas een paar jaar, aangezien de vloeibare wasmiddelen het goed doen, is er alleen een vloeibare variant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kun je voorwassen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vloeibaar wasmiddel kan ook in het wasbakje