heb een stoomstrijkijzer met waterresvoir tijdens het stomen heb ik bruine vlekken

hoe kan ik me styoomstrijkijzer reinigen????????
bruine vlekken

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan is het raadzaam om je strijkijzer te ontkalken. Dit produkt is te koop bij elektrozaken.

Het beste kan je schoonmaakazijn met water mengen en je stoomstrijkijzer op heet zetten én stomen en dan je waterreservoir leeg strijken op een oude handdoek of theedoek, daarna nog een paar keer met schoon water en als het dan goed is, is alle vuil eruit en heb je geen vieze vlekken meer in je schone was... Wel goed ventileren als je dat doet trouwens.

Ik wilde antwoord geven, maar dat heb je al van de tweede beantwoorder: leegstomen (bruine plekken worden door roestachtig iets veroorzaakt), op oude doek leegstrijken, reservoir vullen met verdund schoonmaakazijn. Net zolang doen dat er geen vieze stoom meer verschijnt. Succes!

ik weet niet heel goed hoe je het moet stoppen maar wel hoe je het weg kan halen 1.je wast hem opnieuw voor de volgende dag maar stel dat je hem nu aan wilt 2.dan vrijf je het eruit met kokend water

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100