Met lauw water, en een beetje azijn.
Evt herhalen,en niet te hart wrijven.
Succes.

Toegevoegd na 15 uur:
Ik heb nog even verder gezocht,met lauwe thee,krijg je het ook weg.
9 jaar geleden
Je kunt een paar druppels ammonia op een watje of doekje doen en daarmee het vlekje verwijderen, daarna afnemen met schoon water.
De gordijnen kun je schoonmaken met water met daarin een scheutje ammonia.
Ammonia is te koop bij bouwmarkten, drogisterijen en supermarkt.