Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkom ik stof onder het bed?

Wat kan ik er aan doen om te voorkomen dat er minder snel stof onder mijn bed wordt gevormd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt zeker: voorkomen dat er snel stof onder mijn bed komt? Zoals het er nu staat, wil je juist sneller stof onder je bed!
zondag
13 jaar geleden
Ik moest er om lachen ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Schotten rondom je bed zetten zodat het er niet onder kan komen, maar misschieni is dat niet wat je zoekt?

Stof hou je helaas niet tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Neem een gladde vloer die je regelmatig nat afneemt. Zet daar geen spullen neer die stof kunnen vangen en niet nat kunt afnemen (zeer regelmatig) en/of zeer regelmatig op 60 graden kunt wassen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Stof zelf voorkom je niet. Dat gebeurt gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een gewoon matras heb je altijd stof, kun je niets aan doen. Als het je stoort is een waterbed de oplossing want die ligt op de grond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kost wel een vermogen aan energie.
Dat voorkom je niet, tenzij je drastische maatregelen neem en van je kamer een clean room maakt, met luchtsluizen, permanente luchtcirculatie en -afzuiging en luchtvochtigheidsbeheersing. Dan moet je wel zo gaan leven:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat voorkom, je door elke dag onder je bed te stofzuigen... Simpel is het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding