Op welke manier kan je het beste poep verwijderen van schoenen met zolen met een diep profiel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
43.6K

Het beste antwoord

Schoenen een nachtje in een klein laagje water met soda zetten (zorgen dat alleen het rubber onderstaat)! Volgende morgen aantrekken, kop van harde bezem los draaien en je schoenen goed borstelen! Mocht je geen tijd hebben voor het in weken kan je het ook alleen met borstelen proberen... Mocht je geen bezem hebben met een kop die er af kan dan kan je ook de schoen omdraaien en handmatig borstelen! Beide manieren zorgen er voor dat je zo ver mogelijk met hoofd en handen van schoen bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

als er gras in de buurt is en je hebt je schoen aan
moet je met je schoen over gras heen wrijven dat helpt altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een takje... en veel water.
Onder de stromende kraan.

(bah)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een borstel en zeepsop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet de tuinslang met een harde straal er op:) pas wel op dat je niks in je gezicht terug krijgt, het spettert nogal:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de toiletborstel boven het stromende toilet, en dan even borstelen. Heel snel schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even lekker door plassen water lopen en dan weer over het gras en af en toe een beetje stampen. En de volgende keer maar beter uitkijken. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een satéprikker. Takjes zijn vaak te dik. Met het scherpe puntje kom je ook in de lastige hoekjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en satéprikkers te dun :-(
heel erg lastig, hondenpoep onder profielzolen. Ik laat de kinderen als ze uit het bos komen waar ook veel hondjes worden uitgelaten het bij hen zelf met een stokje eruit peuteren. Als het moet help ik er wel even bij. Als je met een wegwerpdoekje of stuk keukenrol langs de zolen gaat dan kun je er nog beter slaolie op doen dan water want vet en water stoten elkaar af; vet (uitwerpselen van de hond) lost wel op in vet. Je zou er ook een gewoonte van kunnen maken dat de mensen in huis huisschoenen dragen, laat je gewone schoenen bij de deur staan, dan weet je zeker dat je niks bevuild.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met water, schoonmaakmiddel en een goeie harde borstel. Succes verzekerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schoenzool onder een zachtjes stromende kraan houden en met een oude afwasborstel schrobben.
Dan kom je ook in de diepe groeven en heb je binnen een paar minuten je schoenen weer schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn bergschoenen (blubber, takjes, steentjes) eerst met een harde borstel onder zacht stromend lauw water met een harde borstel, de groeven in het profiel met een oude tandenborstel (ook onder de kraan) en zeer hardnekkige resten met een kleine scherpe schroevendraaier. Met een oude lap wrijf ik het leer schoon en droog. Zijn de schoenen per ongeluk van binnen nat geworden: proppen oude kranten erin en laten drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met erg koud water!
Als ik poep onder mijn schoenen heb, zoek ik vaak naar een plas water en spoel de onderkant van mijn schoen.

En weg is de poep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sopje heet water en een oude afwaskwast.