wanner is het wasmachine vol?

sommige dingen was ik zelf nog.
zoals sokken en onderbroeken en hemden.
de rest doet iemand anders.
normaal komt hij niet vol.
maar stel je voor! dat er veel was in gaat.
hoe weet men dan dat het niet te veel is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Gewoon als de trommel vol is ,dan moet je met je hand er nog door kunnen bewegen.
Kun je dit niet dan zit deze te vol.
Te vol betekend dat de was in de machine op een prop blijft zitten ,en niet voldoende heen en weer beweegt.
De was moet moet kunnen zwemmen in de machine,want door dat het door het water slingert wordt het schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens.+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee

Andere antwoorden (6)

zo veel mogelijk erin doen.
zodra je echt moet proppen om alles erin te krijgen dan zit hij echt te vol.
je moet het er wel makkelijk in kunnen krijgen
13 jaar geleden
Dat hangt van trommel tot trommel af. Sommige trommels kunnen 5kg sommige 6 en 7 kg.

Het zal in het begin oefenen en experimenten zijn. Misschien dat je ook de wasmand kan wegen en kijk in de gebruiksaanwijzing hoeveel de maschine aankan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf hou altijd 3/4 trommel aan! dan is hij voor mij vol!
Ik heb ook wel een gehoord max. 5 kg was. Is denk ik ook afhankelijk watvoor wasmachine je hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wasmachine zit vol als je je kleding er niet makkelijk meer inkrijgt en als de kleding niet genoeg ruimte meer heeft om te ''bewegen''.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je hand nog boven de was in de automaat kunnen steken en die hand vrij kunnen omdraaien. Als dat niet kan, zit de automaat te vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, ik hoef geen antwoord meer te geven,
want dit had ik ook willen zeggen: +
Je moet het een beetje op gevoel doen, je was moet immers kunnen bewegen en vrij kunnen 'wrijven' om goed schoon te worden. 3/4 vullen en meer niet..