wanner is het wasmachine vol?

sommige dingen was ik zelf nog.
zoals sokken en onderbroeken en hemden.
de rest doet iemand anders.
normaal komt hij niet vol.
maar stel je voor! dat er veel was in gaat.
hoe weet men dan dat het niet te veel is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gewoon als de trommel vol is ,dan moet je met je hand er nog door kunnen bewegen. Kun je dit niet dan zit deze te vol. Te vol betekend dat de was in de machine op een prop blijft zitten ,en niet voldoende heen en weer beweegt. De was moet moet kunnen zwemmen in de machine,want door dat het door het water slingert wordt het schoon.

zo veel mogelijk erin doen. zodra je echt moet proppen om alles erin te krijgen dan zit hij echt te vol. je moet het er wel makkelijk in kunnen krijgen

Dat hangt van trommel tot trommel af. Sommige trommels kunnen 5kg sommige 6 en 7 kg. Het zal in het begin oefenen en experimenten zijn. Misschien dat je ook de wasmand kan wegen en kijk in de gebruiksaanwijzing hoeveel de maschine aankan.

Ikzelf hou altijd 3/4 trommel aan! dan is hij voor mij vol! Ik heb ook wel een gehoord max. 5 kg was. Is denk ik ook afhankelijk watvoor wasmachine je hebt!

Je wasmachine zit vol als je je kleding er niet makkelijk meer inkrijgt en als de kleding niet genoeg ruimte meer heeft om te ''bewegen''.

Je moet je hand nog boven de was in de automaat kunnen steken en die hand vrij kunnen omdraaien. Als dat niet kan, zit de automaat te vol.

Je moet het een beetje op gevoel doen, je was moet immers kunnen bewegen en vrij kunnen 'wrijven' om goed schoon te worden. 3/4 vullen en meer niet..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100