Er is een pen gelekt in mijn zak en mijn telefoon (galaxy s4) de behuizing zit onder het inkt, hoe kan ik dat verwijderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

als het een vulpen is zou ik het gewoon met inkwisser doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De backcover (achterkant) losmaken en schoonmaken is geen probleem.
Als het helemaal door het glas heen is gekomen zou je het eventueel kunnen vervangen voor $5.95 via E-Bay. De producten zijn save en in 3 weken binnen. Ik heb ze zelf ook besteld.

Bestellen kun je via de links + onderstaande video volgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Balpeninkt die op iets van kunststof zit verwijder ik altijd met spiritus.
Dat betreft dan als er op pvc hoezen geschreven is bijvoorbeeld (en die tekst daar niet op mag blijven staan: het betrof dure speciaal gemaakte checklistboeken waar hier en daar iets op het pvc geschreven was), maar je zou kunnen proberen of gelekte balpeninkt hiermee ook goed te verwijderen is.