Mijn witte rolluiken uit plastiek slaan wat grijs uit ,met welk product kan ik best poetsen?

Ze zijn langs buitenkant grijs (rechts als links ).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Met autoshampoo en daarna eventueel in de was zetten met autowas, hetzelfde geldt voor kunststof kozijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou HG (of een ander merk natuurlijk) tuinmeubelreiniger kunnen gebruiken, je kunststof tuinstoelen worden er weer wir van, dus waarom je rolluiken niet?

Toegevoegd na 45 seconden:
WIR moet natuurlijk WIT zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met gewone dreft gaat het ook prima
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor aanslag is het?
Wij hebben ons vorige tuin set van wit plastic met de hoge druk spuit schoongemaakt, hier zat het weer in.

Maar ik neem aan dat het plastic van rolluiken, een ander soort plastic is, en niet zo dik en stevig als dat van een tuinset. Dus weet niet of het verantwoord is ;)