hoeveel mag een huisvrouw belastingvrij verdienen (met schoonmaak werkzaamheden bij derden)

Vraag lijkt mij toch duidelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (3)

Krijgt u heffingskorting via de belasting uitbetaald? Dan moet u voor elke euro dat u verdient belasting betalen, is dit niet zo dan kun je tot 6000 euro belastingvrij verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder schoonmaakwerkzaamheden bij derden versta ik poetsen bij mensen die er prive om vragen. Lijkt mij zwartwerken. Mocht je bij een schoonmaakbedrijf in dienst willen treden en je laat de loonheffingskorting toepassen dan kun je per maand 526,49 euro belastingvrij verdienen, moet je wel geboren zijn in 1953 of daarna. Voor oudere leeftijden gelden andere grenzen. Let wel dat er een CAO bestaat, n.l. CAO Schoonmaak- en glazenwassersbranche, waarbij je rekening moet houden met (eventuele) pensioeninhoudingen. Je zult wel altijd 7,05% zvw bijdrage moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoveel als je wilt, als de belasting er maar niet achter komt.